ChillWeek #29 By Jakub Nox Ambroziak

by - 21:23:00





- Utwory, które przedstawie poniżej to moje odbicie od rutyny dnia codziennego. Utwory, z których czerpię inspiracje. I chociaż różnią się one od tego co prezentuje swoją muzyką, to moją olbrzymi wpływ na to jak komponuję dziś muzykę. Większość utworów odbiega od typowego schematu kryjącego się pod pojęciem 'muzyka elektroniczna', ale to nie szkodzi, ważne, że wieczorem bujają moją głową i dają chill.



1. Ed Sheeran - You Need Me, I Don't Need You
- Ed Sheeran, bo niezrozumiałe jest dla mnie do dziś jak piękną muzykę można tworzyć za pomocą gitary akustycznej oraz beatboxu. Dlatego szczególnie polecam 'You Need Me, I Don't Need You' w wersji na żywo. To po pierwsze. Po drugie ~ płyta '+' Sheerana, to jedna z najciekawszych pozycji jakie udało mi się przesłuchać w 2013 roku. Twórczość Ed'a wpłynęła bardzo na to co tworzę obecnie.

2. John Frusciante - In Your Eyes
- John Frusciante, bo jako jeden z niewielu artystów potrafił tak bardzo przewartościować mój świat oraz wpłynąć na to jak żyję i jaką muzykę tworze na co dzień. Za fantastyczną historię życia, za 'The Empyrean', po prostu kocham i polecam!

3. Ellie Goulding - Burn
- Nie przepadam za całą dyskografią Ellie, ale 'Burn' mnie buja. Poza tym jestem fanem tej Brytyjki, ale chyba nie ze względu na to jak śpiewa...

4. Damien Rice - Volcano
- Bo to piękna muzyka. Na zimowe wieczory.

5. Meg Myers - Monster
- Utwór 'Monster' bardzo długo gościł na moich słuchawkach. Meg to utalentowana dziewczyna, bez parcia na szkło... A moim zdaniem przydałoby się, aby poznało ją znacznie większe grono osób.

6. Devlin - (All Along The) Watchtower ft. Ed Sheeran
- Brytyjski grime/hip hop coraz częściej gości u mnie na głośnikach. Uważam, że Devlin ma niebywały talent. Całość dopełnia Ed Sheeran, więc więcej mówić nie trzeba

7. Ataxia - Another
- Po pierwsze, bo od John'a Frusciante oraz Josh'a Klinghoffer'a nauczyłem się najwięcej (muzycznie) niż od wszystkich innych artystów razem wziętych. Proste kompozycje, przeplatane elektroniką, emocjami oraz TO COŚ!



Jakub Nox Ambroziak - wywiad
Wieczorne spotkanie z Nox'em

You May Also Like

2 komentarze

  1. I usually like the ChillWeek mixes, but this one is in really poor taste. I know others agree.

    OdpowiedzUsuń
  2. hello, thanks for your opinion, this chillweek #29 made up by polish artist Jakub Nox Ambroziak, is a mix of musical influences and favorite songs of the artist.

    Regards

    OdpowiedzUsuń